بانو «پاتریسیا شفائی» با حضور در دفتر آیت‌الله العظمی نوری همدانی و قرائت شهادتین، مسلمان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استبصار، کارشناس دفتر آیت‌الله العظمی نوری همدانی گفت: بانو پاتریسیا شفائی، یک مسیحی ایرانی با حضور در دفتر آیت‌الله العظمی نوری همدانی واقع در مسجد همدانیها و بیان شهادتین، مسلمان شد.

 این بانوی مسیحی پس از تشرف به اسلام و انتخاب مذهب حقه جعفری و شیعه اثنی عشری، نام آمنه را برای خود برگزید و ارادت خود به حضرت محمد (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را نشان داد. این رویداد مهم در حضور آیت‌الله سید باقر میردامادی، فقیه مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) انجام شد.

بانو آمنه شفائی که در خانواده‌ای مسیحی به دنیا آمد پس از آشنایی با آموزه‌های اسلام و تحقیق درباره این دین الهی تصمیم به مسلمان‌شدن گرفت، از این رو طی تماسی با دفتر تهرانِ آیت‌الله العظمی نوری همدانی، آمادگی خود برای بیان شهادتین و تشرف به اسلام اعلام کرد. همچنین خطبه عقد بانو آمنه (پاتریسیا) شفائی با یک جوان ایرانی، قرائت شد.

پس از اتمام این مراسم و با هدف آشنایی بیشتر این زوج با اسلام، کتاب «تاریخ چهارده معصوم (ع)» تالیف آیت‌الله سید باقر میردامادی؛ نماینده آیت‌اللهالعظمی نوری همدانی به ایشان تقدیم شد.

تاکنون چندین مسیحی با حضور در دفترِ تهرانِ آیت‌الله العظمی نوری همدانی و بیان شهادتین، مسلمان؛ و همچنین چندین سنی نیز با حضور در این دفتر، شیعه شدند.

مهر

استبصار www.estebsar.ir
تلگرام t.me/estebsar_ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube