بسیاری ازتازه مسلمانها از طریق مطالعه آثار علامه طباطبایی، شهید مطهری و همچنین از طریق تبلیغ دانشجویان ایرانی داخل و خارج کشور، به اسلام گرایش یافته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استبصار، کارشناس دفتر آیت الله نوری همدانی گفت: افراد بسیاری طی سالیان اخیر در دفتر آیت الله نوری همدانی در تهران، مسلمان و شیعه شدند؛ بررسی ها روشن کرد که این افراد از طریق مطالعه آثار مرحوم علامه طباطبایی، شهید مطهری و همچنین از طریق تبلیغ درستِ دانشجویان ایرانی در داخل و خارج کشور، به دین مبین اسلام، گرایش یافتند.

بررسی افرادی که در دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی در تهران، طی سالیان اخیر، مسلمان یا شیعه شده اند، نشان می دهد، این افراد، متاثر از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نهضت جهانی امام خمینی(ره)، با معارف اسلام آشنا شده و پس از بررسی های بسیار، حقانیت این دین و همچنین مذهب تشیع را درک کرده اند.

-دکتر جولیان تیموتی برابین کوپر، یک مسیحی استرالیایی در دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی در آذر ماه ۱۳۹۵، مسلمان شد، گفت: مسلمان شدن این دکتر استرالیایی و انتخاب نام زیبای حسین، موید اثرگذاری آموزه های قرآن و عترت (ع) در طول تاریخ و در اقصی نقاط جهان است.

آذر ماه ۱۳۹۵ دکتر جولیان تیموتی برابین کوپر، یک مسیحی استرالیایی با حضور در دفتر آیت‌الله نوری همدانی، مسلمان شد و نام «حسین» را برای خود برگزید. ضمناً خطبه عقد او با فرزانه مهدوی، استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری، در این دفتر خوانده شد.  دکتر برابین کوپر با اشاره به تبلیغات سوء آمریکا درباره ایران، بر مهربانی، مهمان نوازی و شجاعت ایرانیان تاکید کرده است

– اوایل مردادماه ۱۳۹۶، دکتر دئو دات، اهل هندوستان و کارشناس زمین شناسی، با حضور در دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی، و قرائت شهادتین، مسلمان شد و نام «امیرعلی» برگزید، دکتر دئو دات توضیح داد، کتاب های شهید مطهری به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و از طریق دانشجویان ایرانی در حال تحصیل در هندوستان، به دست من رسید و با حقانیت اسلام آشنا شدم و با مطالعه این آثار دریافتم، اسلام، بهترین و کامل ترین دین است.  امروزه نیز برای آشنایی بیشتر با اسلام و تشیع و نهضت جهانی امام خمینی(ره)، و همچنین ادامه تحصیل، در ایران زندگی می کنم.

– خانم «تاتایانا» اهل بلاروس، از طریق دانشجویان ایرانی ساکنِ آن کشور، با دین اسلام آشنا شد و هفته پیش با قرائت شهادتین، مسلمان شد و با انتخاب نام «فاطمه» در زمره شیعیانِ و محبین اهل بیت(ع) درآمد. این خانم توضیح داد که «با مطالعه کتاب «شیعه در اسلام» علامه طباطبایی و همچنین آثار شهید مطهری، با دین اسلام، آشنا و به حقانیت این دین پی بردم و همه این ها به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران است».

– آقای امید برکتان و همسرش، خیرالنساء صفاری لافتی، از اهل سنت ایران، ۲۳ مردادماه مستبصر و شیعه شدند.

 پیروزی انقلاب اسلامی، نقطه عطف توجه جهانیان به اسلام و گرایش اهل تسنن به تشیع و ولایت و امامت شد و امروزه مردم بسیاری در سراسر جهان، به دین اسلام، مشرف و همچنین تعداد زیادی از سنی ها، مستبصر شده و شیعه امیرالمومنین علی(ع) می شوند. همچنین تحصیل افرادی از ۱۳۰ کشور دنیا در حوزه های علمیه و دانشگاه های ایران، از اثرات پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

مهر

استبصار www.estebsar.ir

تلگرام t.me/estebsar_ir

۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube