در حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دختر تایوانی با ذکر شهادتین به دین اسلام مشرف شد و مذهب شیعه جعفری را به عنوان مذهب خود انتخاب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استبصار، خانم «هن چن جن» بانوی اهل کشور تایوان، بعد از انجام تحقیقات لازم در حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با ذکر شهادتین به دین اسلام مشرف شد و مذهب شیعه جعفری را به عنوان مذهب خود انتخاب کرد.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از مسلمان شدن این بانوی تایوانی، یک جلد کلام الله مجید به عنوان کتاب مقدس مسلمانان به وی عطا کرد.

امام جمعه بوشهر سپس خطبه عقد وی با جوان بوشهری که هر دو در کشور تایوان در یک دانشگاه تحصیل می‌کردند و از طریق وی با دین مبین اسلام آشنا شده بود را قرائت کرد.

این بانوی تایوانی بعد از مسلمان شدن نام “فاطمه”را برای خود انتخاب کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در ابتدای این مراسم ، ضمن خوش‌آمد گویی به این بانوی تایوانی، اظهار داشت: از اینکه خداوند به شما توفیق داد که در رابطه با مسائل اساسی عالم خلقت تفکر کنید و با برهان و عقلانیت به نتیجه برسید، خیلی خوشحال هستم و امیدوارم با مطالعات و تحقیقات خود به مطالب مهمتر این نیز دست پیدا کنید.

 آیت الله صفایی بوشهری در رابطه با فلسفه وجود خداوند و انسان و مبانی دین اسلام مطالبی به اختصار  بیان کرد.

تسنیم

استبصار www.estebsar.ir

تلگرام t.me/estebsar_ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube