به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استبصار، صدیقه فرقان، در همایش ‘از صفر تا ملکوت’، ویژه دختران آفتاب دانشگاه مراغه در تالار عبدالقادر مراغی افزود: انقلاب اسلامی ایران بر دیگر کشورها و حتی آمریکا تأثیر گذاشته و من هم متاثر از انقلاب شما به ایران آمده ام.
وی با بیان اینکه بسیاری از مردم بویژه افرادی چون من با پیروزی انقلاب اسلامی به گسترش اسلام امیدوار شده اند، اظهار کرد: دوست دارم راجع به ذکر صلوات صحبت کنم و توصیه من به همه دوستان این است که ذکر صلوات را بویژه به نیت سلامت امام زمان (عج) زیاد بگویند زیرا که این دنیا را خدا برای اهل بیت(ع) آفریده است.
بانوی تازه مسلمان آمریکایی با بیان اینکه قبل از اسلام آوردن، نامش ‘سوزان اُبری’ بوده، یادآور شد: در یک خانواده کاتولیک و در ایالت کالیفرنیای آمریکا به دنیا آمده و بزرگ شدم و مدرک دکترای فیزیوتراپی خود را از آمریکا دریافت کرده ام.
فرقان ادامه داد: به عنوان یک مسیحی مطالعات مذهبی بسیاری داشتم تا اینکه برادرم مسلمان شد و من هم متاثر از او مسلمان شدم و پدر و مادرم مخالفتی با این قضیه نداشتند و توانستم به راحتی به مطالعاتم در مورد اسلام ادامه دهم.
وی، گفت: نظام آمریکا یک پسرم را کشته و دیگری را به خاطر اسلام زندانی کرده است.
یک بانوی اهل مکزیک نیز که از ۱۸ سال پیش به اسلام گرویده، در این همایش گفت: قبل از مسلمان شدنم با فردی مسلمان آشنا شدم و برایم بسیار جالب بود که وی با وجود دوری از خانواده و اقوام خود، خیلی راسخ و محکم نمازش را می خواند، روزه اش را می گرفت و عبادت می کرد و با نامحرم دست نمی داد.
سوخی اینو خوسا کلین، افزود: وی با رفتار خوب خودش خیلی خوب اسلام را تبلیغ می کرد و همین رفتارهای خاص او بود که موجب جلب توجه من به اسلام شد.
وی، اظهار کرد: پس از مطالعات مختلف پیرامون دین اسلام و پیدا کردن نسخه های ترجمه شده قرآن و کتاب های اسلامی به زبان اسپانیولی، فهمیدم که اسلام کامل ترین دین است.
خانم خوسا کلین، ادامه داد: همین باعث شد تا در نهایت خداوند دست مرا بگیرد و از کیلومترها آن طرف تر به سرزمینی بیاورد که بتوانم حقیقت را بیابم، به آن ایمان و اعتقاد پیدا کنم و پس از آن، از ایمانم مراقبت کنم.
همایش یکروزه ‘از صفر تا ملکوت، ویژه دختران آفتاب’ با همکاری بنیاد بین المللی عفاف و حجاب با هدف تبیین ارزش های حجاب و عفاف در جامعه در دانشگاه مراغه برگزار شد.
شهرستان مراغه با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۴۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

ایرنا

سایت استبصار www.estebsar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube