به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استبصار،  یک محقق و شرق‌شناس آلمانی در حرم مطهر رضوی مسلمان شد.

به گزارش ایسنا، یونس، تازه مسلمان آلمانی در حاشیه تشرف به حرم مطهر رضوی گفت: از نوجوانی علاقه بسیاری به شناخت شرق و مسلمانان داشتم و مطالعات فراوانی در این زمینه انجام دادم و برای شناخت بهتر و آشنایی با مسلمانان زبان فارسی را در مدت ۶ سال فرا گرفتم.

این جوان آلمانی تصریح کرد: در کشور من بسیاری از مردم حقیقت وجودی خود را گم کرده‌اند و به دنبال یافتن گوهر گمشده وجودی خود هستند و من نیز همچون آنان به طور ناخودآگاه در تلاش بودم تا این حقیقت را دریابم.

یونس گفت: اعتقاد به خدای یگانه و حضرت محمد(ص) و تمام انبیاء بزرگ الهی که از آغاز خلقت همراه بشریت بودند و همواره آنان را به راه راست هدایت می‌کردند، دلیل روشنی بر انتخابم بود و از برگزیدن این مسیر اطمینان قلبی دارم.

وی ادامه داد: در کشوری که زندگی می‌کنم درصد کمی از مردم از تعالیم الهی انجیل پیروی می‌کنند و به اعتقاد من در جهانی بدون انگیزه و امید روزگار خود را می‌گذرانند و همین موجب سرخوردگی و نا امیدی و یاس آنان می‌شود، در حالی که پیروی از دینی که تعالیم آن بر مبنای توحید، نبوت و عدالت تنظیم شده هیچ گاه انسان را دچار سرخوردگی و ناامیدی نمی‌کند.

این تازه مسلمان درباره احساس خود را از حضور در حرم مطهر رضوی گفت: لحظه‌های حضور در این حرم نورانی و بودن در این بارگاه نورانی، برایم آرامش بخش است. با تمام وجود دل را ﺑﻪ آﺳﻤﺎن وﻻﯾﺖ این امام همام ﮔﺮه ﻣﯽزنم و امید دارم دوباره بتوانم مهمان امام هشتم شوم.

ایسنا

استبصار www.estebsar.ir

تلگرام t.me/estebsar_ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube