هاسمیک هاگوپیان بانوی مسیحی اهل کشور ارمنستان با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان آمل با گفتن ذکر شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استبصار، خانم هاسمیک هاگوپیان که در آستانه ازدواج با یک شهروند آملی قرار داشت، پس از تشرف به دین مبین اسلام به نام مبارک فاطمه را برای خود برگزید.

بانوی مسلمان شده ارمنستانی در مورد مهم‌ترین دلیل گرایش خود به دین اسلام گفت: در سال‌های گذشته با حضور در اماکن متبرکه شیعیان و نیز شرکت در مجالس عزاداری ائمه اطهار به دین اسلام گرایش پیدا کردم.

فاطمه لطفی افزود: به همراه برخی از دوستانم در آمل در کلاس‌های قرآن و مسجد حضور پیدا کردم و فضای معنوی شرکت در این محافل نظرم را در درباره انتخاب دین اسلام افزایش داد.

این بانوی مسلمان شده معتقد است؛ در دین اسلام هیچ محدودیتی برای زنان وجود ندارد و این دین تفاوتی را میان زنان و مردان قائل نمی‌شود.

وی اظهار داشت: برخلاف تصوراتی که برای حجاب زنان در ایران وجود دارد، درست نیست و هیچ محدودیتی برای حجاب بانوان در ایران وجود ندارد.

بانوی تازه مسلمان شده ارمنی خاطرنشان کرد: دین اسلام را با تحقیقات زیاد انتخاب کردم و هیچ اجباری هم در این باره نبوده است.

امام جمعه آمل در مراسم تشرف این بانوی ارمنی به اسلام گفت: در سال‌های گذشته در سراسر جهان گرایش به اسلام خواهی در جهان روبه افزایش است. ۱۲۴ هزار پیامبر آمدند و زمینه‌سازی را برای خاتم‌انبیا فراهم کردند.

فارس-شمال نیوز

استبصار www.estebsar.ir

تلگرام t.me/estebsar_ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube