یک جوان دانشجوی پرتغالی در محضر نماینده ولی فقیه در کردستان، با بر زبان آوردن شهادتین به دین اسلام گروید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استبصار، بعد از مسلمان شدن این جوان پرتغالی یک جلد کلام الله مجید به عنوان کتاب مقدس مسلمانان به وی عطا شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان، ضمن برشمردن خصوصیات و حسنات دین مبین اسلام، به آیات قرآنی در مورد تشکیل خانواده اشاره و اظهار کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید زن و مرد برای آرامش همدیگر و برمبنای محبت و مودت و عشق و ابراز علاقه به همدیگر آفریده شده‌اند و فقط خداوند اطلاع دارد و می داند که چه کسانی با هم دیگر ازدواج می‌کنند.

این جوان تازه مسلمان شده پرتغالی هم انگیزه خود را از مسلمان شدن آشنایی با همسر مسلمان خود و مشاهده محبت و دوستی مسلمانان نسبت به همدیگر دانست و گفت: بعد از آشنا شدن با دین اسلام، این مسئله من را برآن داشت تا بیشتر در مورد دین اسلام به تحقیق و بررسی بپردازم.

وی گفت: بعد از تحقیق در مورد دین اسلام به وضوح می‌دیدم که راه‌های دستیابی به امکانات و مطالعات دین اسلام به راحتی برایم هموار می‌شود و کم کم با کتاب مقدس مسلمانان (قرآن) آشنا شدم و بعد از مطالعه دیدم آنچه که لازمه زندگی بشری است در این کتاب آمده است و این مسئله انگیزه من را برای گرویدن به دین اسلام چند برابر کرد و این بود که دین اسلام را بر دین‌های دیگر ترجیح دادم و تصمیم گرفتم تغییر دین دهم و دین اسلام مذهب جعفری را برای خود انتخاب کردم.

این جوان پرتغالی بعد از مسلمان شدن نام محمدحسام را برای خود انتخاب کرد.

ایسنا

استبصار www.estebsar.ir

تلگرام t.me/estebsar_ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube