مسلمانشدن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استبصار، یک جوان سوئیسی در حضور تولیت معظم آستان مقدس شاهچراغ با ادای شهادت به یکتائی خداوند، دلالت بر رسالت پیامبراکرم (ص) و شهادت به ولایت امیرالمومنین(ع) به دین مبین اسلام و مذهب شیعه اثنی عشری روی آورد

در این مراسم تولیت معظم آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با اشاره به افزوده شدن برادری به برادران دینی و اسلامی اظهار داشت: امید است خداوند ایشان را ثابت قدم کرده و با ادامه تحقیق در زمینه اسلام در آینده یکی از مبلغان وارسته شود.

همچنین ایشان با اشاره به ویژگی‌های بارز اسلام بیان کرد: امروزاسلام دارای دو ویژگی اساسی از جمله کامل‌ترین دین ادیان الهی و جاودانگی و همیشگی بودن است.

این تولیت، خطاب به جوان دانشجوی سوئیسی که پس از گرویدن به اسلام با بانوی مسلمان ایرانی ازدواج کرده گفت: در مسیر علمی و تحصیلی خود تحقیقات اسلامی را پیگیری و حقیقت اسلام را به گونه واقعی شناخته و مبلغ شایسته‌ای برای اسلام باشد.

وی یک جلد قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و چند جلد کتاب دیگر ترجمه شده در زمینه شناخت بیشتر اسلام تقدیم جوان تازه مسلمان شده سوئیسی کرد.

همچنین در این مراسم پس از مشرف شدن جوان سوئیسی به اسلام عقد دائم این زوج جوان توسط تولیت معظم آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) جاری شد.

رهیافته

استبصار www.estebsar.ir

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube