دختری از اهل کتاب در آستان مقدس سیدعلاءالدین حسین (علیه السلام) با زمزمه شهادتین به دین مبین اسلام روی آورد با انتخاب مذهب تشیع، نام مریم را برگزید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استبصار، یک دختر از اهل کتاب با حضور در حرم مطهر حضرت سید‌علاءالدین حسین‌بن‌موسی‌الکاظم(علیه السلام) شیراز به دین مبین اسلام  روی‌ آورد و با انتخاب مذهب تشیع، نام مریم را برگزید.

این دختر تازه مسلمان درباره این تصمیم گفت: تا آنجایی که دیدم و مطالعه کردم از راه روشن و مستقیم اسلام راه مطمئن‌تر و کامل‌تری برای زندگی نیافتم و به همین دلیل تصمیم گرفتم به این طریق از پوچی در آمده و اسلام بیاورم.

حجت‌الاسلام سیدمحی‌الدین طاهری، رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین(علیه السلام) شیراز در دیدار با این دختر تازه مسلمان گفت: اگر شما از امروز به برکت اهل بیت(علیه السلام) در مسیر سعادت وارد می‌شوید به این نکات توجه کنید که نخست هیچکس کامل نیست و همچنین هیچکس نماد اسلام نیست جز برگزیدگان الهی، پس باید توجه کرد که هرکس عامل اوامر خداوند متعال باشد نماد دین است و لا غیر.

دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز با تصریح اینکه ملاک در دین مبین اسلام تقوا است و هرکس تقوای بیشتری دارد، اولویت دارد، به حدیثی از حضرت علی(علیه السلام) اشاره کرد و گفت: آن حضرت فرمودند همه قلب‌ها ظرف هستند و بهترین شما کسی است که ظرفش بزرگ‌تر باشد و شما نیز قلب بزرگی دارید که چنین تصمیم بزرگی را گرفته‌اید.

در پایان تولیت آستان قدس حسینی(علیه السلام) هدایایی متشکل از کلام‌الله مجید، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و چادر به وی اهدا کرده و فرد تازه مسلمان شده با زیارت مضجع شریف حضرت سیدعلاءالدین حسین(علیه السلام) زندگی جدید خود را با اقامه دو رکعت نماز شکر و تشکر از خداوند متعال آغاز کرد.

رهیافته

استبصار www.estebsar.ir
تلگرام t.me/estebsar_ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube