«کین ایچی تانی»دانشجوی ژاپنی مقطع دکتری رشته مردم شناسی با «گرایش فرهنگ مردم ایران» به دین مبین اسلام مشرف شد و نام «هادی» را برای خود انتخاب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استبصار، در شب لیله الرغائب و شب تولد امام محمد باقر، کین ایچی تانی kenichi Tani دانشجوی مقطع دکترای رشته مردم شناسی با «گرایش فرهنگ مردم ایران»، در محل رایزنی فرهنگی ایران در توکیو طی مراسمی رسما تشرف خود به اسلام و مذهب شیعه را با اجرای شهادتین اعلام داشت و نام هادی را به مناسبت ایام شهادت این امام همام برای خود انتخاب کرد.
در سخنانی علت اسلام آوردن خود چنین ابراز داشت: زمانی که دانشجوی کارشناسی بودم به فرهنگ مردم خاورمیانه علاقمند شدم. در دانشگاه هیتوتسو‌باشی رشته مردم شناسی با گرایش فرهنگ مردم ایران تحصیل می‌کنم. سفرهائی به کشورهائی مثل سوریه، لبنان، مصر و ایران داشتم. از دوران دبیرستان در مورد اسلام مطالب زیادی شنیده بودم. اخیرا حدود ۲ سال است که برای ادامه تحصیل در دانشگاه تهران در ایران زندگی می‌کنم. درباره اسلام مطالعه و تحقیق کردم و متوجه شدم که اسلام دین خوبی است و تصمیم گرفتم مسلمان شوم.

وی در پایان گفت: از اینکه امروز در این مراسم به دین اسلام وارد می‌شوم خیلی خوشحالم. امیدوارم در راه اسلام حرکت کنم و مسلمان خوبی باشم.
رهیافته
استبصار www.estebsar.ir
تلگرام t.me/estebsar_ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube