به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استبصار، در این فیلم شاهد روایت زندگی گواد الوپه دامارا است ایشان اهل پرو هستند

گوادا لوپه دامارا که برای تحصیل علوم اسلامی به قم آمده نحوه تشرف به اسلام را اینگونه روایت می کند: از کودکی مسیحی بودم و الحمدلله مسلمان شدم وخیلی حوشحالم از اینکه این لطف خدا شامل حالم شده. برای یادگیری احکام اسلام به شهر قم آمدم.

دین اسلام کاملترین دین و پاسخگوی تمام سئولات است وحضرت محمد صلی  الله علیه و اله آخرین پیامبر و فرستاده خداوند است؛ اسلام، بزودی در تمام دنیا فراگیر خواهد شد.

من در ابتدا با شخصیت حضرت رسول اکرم صلی الله اشنا شدم. اخلاق و رفتار ایشون باعث شد اسلام گسترش پیدا کند و همکنون با امام زمان دوازدهمین امام معصوم انس و الفت ویژه ای دارم چون او روزی خواهد آمد و جهان را از طلم و ستم پاک خواهد نمود بزودی ان شاءالله.

اسلام برای زن ارزش خاص قائل است، حجاب برای زن شخصیت و ارزش ایجاد می کند در غرب و امریکا می خواهند این ارزش رو از زن بگیرند و ما با حجاب می توانیم برای تعجیل در فرج امام زمان کمک کنیم.

در ابتدا من با امامان معصوم آشنا نبودم، بعداز سفر به قم نسبت به آنها شناخت پیدا کرم و توسط مدرسه عازم کربلا شدم که بسیار خوب بود. بهترین جمله امام حسین که دوست دارم، “مرگ با عزت بهتر است از زندگی با ذلت” این جمله می تواند الگوی همه مردم دنیا برای رهایی از ظلم قرار بگیرد مانند مردم ایران که با انقلاب اسلامی مرگ با عزَت را به زندگی با ذَلت ترجیح دادند و از ظلم رژیم ستم شاهی نجات یافتند.

واقعه کربلا باعث شد اسلام زنده بماند. اگر این واقعه رخ نمی داد و فرزندان رسول خدا ایثار و فداکاری نمی کردند شاید دیگر اسلام زنده نمی ماند. من حضرت ابوالفضل و حضرت زینب و تمام افرادی که در کربلا مقابل ظلم ایستادند و مصیبت بزرگ رو تحمّل کردند را دوست دارم.

اگر یهودیان و مسیحیان به کتاب های تورات و انجیل مراجعه کنند در آن به نبوت حضرت محمد صلی الله و علیه و اله بشارت داده شده و همین دلیل بر حقانیت دین اسلام است همانگونه که حضرت ابراهیم از خداوند می خواهد امامت را در نسل او قرار دهد و خداوند پیامبران بسیاری را در نسل اسحاق قرار میدهد در حالی که فقط یک پیامبر را در نسل اسمائیل قرار داد و امامان را در صلب او قرار داد که این همان حجت حقانیت حضرت محمد صل الله علیه و اله است.

زن نقش مهمی در جامعه و خانواده دارد مادر ستون خانواده است که اگر مادران خوب در جامعه باشند آن جامعه صالح و خوب می شود. زن باید از کودکی تحت تربیت صحیح قرار بگیرد تا جامعه تربیت شده داشته باشیم.

در دوران دبیرستان در کلاسهای پیش دانشگاهی شرکت کردم، در این کلاس با استادی آشنا شدم که فلسفه تدریس می کرد و من به شرکت در کلاس های وی علاقه داشتم، بعداز مدتی استادم گروهی را به من معرفی کرد که مسئول گروه به این مسائل از نگاه اسلام می پرداخت. بعداز آشنایی با این گروه مسئول گروه برای تحقیق به آرژانتین سفر کرد و بعداز برگشت از سفر متحول شده بود و از اسلام بیشتر تعریف می کرد و ما هم مشتاق شدیم تا اینکه از ارژانتین فردی آمد و برای ما در مورد اسلام توضیح داد و همین باعث شد من و بسیاری از اعضاءگروه مسلمان شدیم و الان خیلی خوشحالم.

جام جم
سایت استبصار www.estebsar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube