بعد از مسلمان شدن حجابی نداشتم ولی بعد حجاب برسر گذاشتم امیدواریم ان‌شالله روزی فرا برسد که دین اسلام میان همه مردم رواج پیدا کند و روز به روز گسترش یابد. و بتوانم مروج اسلام باشم…

ببه گزارش پایگاه اطلاع رسانی استبصار، از سپتامبر سال ۲۰۰۱، اسلام هدف رسانه‌ها قرار گرفته و تحریف شده است و با فعالیت‌هایی مثل کشیدن کاریکاتور ارزش‌های انسان را زیر سوال برده‌اند تا باعث تحقیر اسلام و مسلمانان شوند اما بااین حال شاهدیم که روز به روز میل و اشتیاق غربی‌ها به اسلام بیشتر می‌شود  و با کنجکاوی و علاقه بیشتری سراغ شناخت اسلام می‌روند‌. این بار دختر جوان یهودی به نام « ‌پریسیلا »شهادتین گفت و مسلمان شده است.

– سلام علیکم من می‌خواهم تجربه مسلمان شدن خودم را برایتان بگویم.

من« ‌پریسیلا »هستم در خانواد‌ه‌ای یهودی به دنیا آمده‌ام و بزرگ شده‌ام.  پدرم من را به تمام جلسات هفتگی موعظه می‌برد. ما قبل از غذا خوردن می‌ایستیم و دعا می‌کنیم پدرم تاکید داشت تا ما مقید به اصول دین یهود باشیم و خودش خیلی پایبند به مذهب بود برای همین همیشه دوست داشتم بیشتر از همه به اصول دین عمل کنم زیرا دین یهود برای من بهترین و کاملترین دین رستگاری بود.

با این حال همیشه سوالاتی در ذهن داشتم و مشتاق بودم درباره قران کتاب اسلام و زندگی حضرت محمد (صلوات‌الله‌علیه و‌آله) به‌عنوان پیامبر مسلمانان بیشتر بدانم‌. از همان کودکی نسبت به برخی پیشگویی‌های کتاب مقدس ابهام داشتم  اما همچنان کتاب مقدس و کتاب قران را می‌خواندم من متوجه شدم که خداوند برای هر قومی پیامبری فرستاده است و در کتاب مقدس داستان پیامبرانی چون حضرت ابراهیم و فرزندانش را خوانده بودم؛‌ به تدریج هرچه بزرگتر شدم  درک و شناختم هم بیشتر شد و الحمدالله خداوند کمک کرد تا این‌که مسلمان شوم و روزی خودم را در مسجد ببینم.

من متوجه شدم که شناخت و ارتباط با خداوند بدون درک و قبول کردن پیامبر اسلام معنایی ندارد زیرا ایشان فرستاده خدا و ارائه کننده پیام اسلام بوده است

خداوند ما را به اعمال نیک و برپایی نماز دعوت می‌کند بعد از مسلمان شدن حجابی نداشتم ولی بعد حجاب برسر گذاشتم  امیدواریم ان‌شالله روزی فرا برسد که دین اسلام میان همه مردم رواج پیدا کند و روز به روز گسترش یابد. و بتوانم مروج اسلام باشم. من تصور می‌کنم افراد اغلب دچار تعصبات دور از واقعیت شده‌اند و همین مشکل است‌. اینجا داشتن حجاب در زندگی روزمره آسان نیست به‌خصوص برای من که پرستارم خیلی مانع می‌شوند.

منبع: تبیین

استبصار www.estebsar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube