به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استبصار، شخصیت های معروف غربی مانند خوانندگان و بازیگران و … حجاب را به عنوان پوشش خود انتخاب کرده اند.

 وقتی هنرپیشه هالیوودی علی‌رغم از دست دادن شغل خود به حجاب و اسلام رو می‌آورد و رَپِر معروف فرانسوی با وجود هجمه‌های شدید از سوی شبکه‌های مجازی به خاطر حقیقت نهفته در اسلام حجاب را با هیچ چیز عوض نمی‌کند و همچنین زمانی که خواهرزن تونی بلر نخست‌وزیر سابق انگلیس حجاب را مصونیت دانسته و پلیس زن آمریکایی بعد از حادثه ۱۱ سپتامبر و تهمت‌های نسبت داده شده به مسلمانان از سوی غربی‌ها، اسلام و حجاب را برمی‌گزیند، می‌توان این حقیقت را دریافت که آوازه حجاب و اسلام حد و مرز و کشور اسلامی و غیراسلامی را نمی‌شناسد.تعداد بانوانی که به اسلام در غرب روی آورده اند و با حجاب شده اند قابل سانسور شدن نیست.

نیکول کوئین (عکاسی اهل دالاس امریکاست): وقتی حجاب گذاشتم می دانستم که دیگر نباید به هرجایی بروم و عکس بیندازم وقتی اسلام آوردم و حجاب گذاشتم خیلی ذوق زده بودم. اگرچه خیلی ها بحث می کنند. آنها در فرهنگ امریکایی به من می گویند که تو بدون حجاب زیباتری اما من خودم حجابم را انتخاب کرده ام و نمی خواهم هیچ وقت آن را کنار بگذارم.زن آوازه خوان روس که به پنج زبان دنیا مسلط است می گوید که از دورانی که حجاب نداشته و مسلمان نبوده متنفر است و اصلا دوست ندارد به عکس های آن دورانش نگاه کند اما نگاه آن را برای مردم بد نمی داند چراکه آنها بدانند وی از کجا به کجا رسیده است.

اما بانوی دیگری از روسیه به خاطر حجابش به قازان تاتارستان مهاجرت کرده است. او پیش از این آواز می خواند اما این روزها از آن دوران ناراضی است و می گوید که دیگر نمی خواهد که برای معتادان آواز بخواند تا آنها را راضی نگه دارد.سوزان کارلان (استرالیایی): مادر سوزان گفته بود که من حاضرم با یک قاچاقچی ازدواج کنی اما هیچ وقت با حجاب و مسلمان نشوی.

سوزان می گوید که ما با حجاب راحتیم نه اینکه به خاطر اینکه اسلام گفته بلکه به خاطر اینکه امنیت من بیشتر خواهد بود. وی معتقد است که در مورد حجاب سیاه نمایی های غیرواقعی انجام می شود.

کلیپی دیدنی از استقبال زنان غربی به حجاب درعین ایجاد محدودیت های فراوان توسط دولت های غربیبسیاری از زنان اروپایی و غربی درحالی که دولت هایشان حجاب آنها را زیر ذره بین دارند و محدودیت هایی را ایجاد می کنند اما به دلیل فواید و زیبایی آن را انتخاب کرده اند و محدودیت ها هیچ گونه تزلزلی در عزم آنها نداشته است.کارگردان ها مجبور شدند تا نقش های محجبه را برای وی در نظر بگیرند.

یک خواننده غربی که به قول خودش یک معتاد الکلی بوده، دوره اسلام آوردن وی و محجبه شدنش بهترین دوره زندگی اش است. حنان ترک، زنی است که در اوج شهرت در بازیگری در ترکیه حجاب را انتخاب کرد و بعد از آن هم دیگر نقش هایی را که حجاب نداشت را نمی پذیرفت به همین خاطر، کارگردان ها مجبور شدند تا نقش های محجبه را برای وی در نظر بگیرند.مهم ترین نکته ای که باعث می شود تا دشمنان اسلام در اروپا نتوانند آنها را متزلزل کنند این است که این زنان، حجاب را خودشان انتخاب کرده اند.137659831533493_0icon-download———————

 حجاب برتر

استبصار www.estebsar.ir

تلگرام t.me/estebsar_ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube