آیین تشرف “یورگوس جورج سیالوپ” شهروند یونانی به دین مبین اسلام ومذهب حقه شیعه، ۱۵ فروردین ماه در محل رایزنی فرهنگی ایران درآتن برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استبصار، “سیالوپ” تبعه کشور یونان با اعلام رسمی تمایل خود برای تشرف به دین مبین اسلام و پذیرش مذهب شیعه به عنوان مذهب رسمی خود نام زیبای”یوسف” را برای آغاز زندگی دوباره خود برگزید.

در ابتدای این برنامه وابسته فرهنگی وسرپرست رایزنی فرهنگی ایران ضمن خوشحالی از این انتخاب شایسته وپربرکت، با اشاره به دین مبین اسلام و دیگر ادیان الهی گفت: خداوند متعال تمام پیامبران خود را براساس و محور اعتقادات به توحید و در نهایت برای هدایت جامعه بشری، ازطریق وحی مامور به ابلاغ پیام خود برای نجات انسان ها و هدایت بسوی سعادت دنیوی واخروی قرار داده است.

وی افزود: دین مبین اسلام توسط نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(صلی‌الله‌علیه) به بشریت ابلاغ و پایه های آن همچون دیگرادیان الهی براساس توحید و یکتاپرستی بنیان نهاده شده است.

ایشان دین مبین اسلام را دین وحدت، برادری و مودت توصیف کرد و گفت: نورانیت ودستورات متین اسلام فراگیر و برای همه اعصارمی باشد و دین اسلام برای تمام انسان ها ارزش بسیار والایی قائل است و در واقع برای رهایی انسان از قیود نفس شیطانی  و اماره وسرکشان به فرمان خدا برای انسان ها نازل شده است.

سیالوپ نیز با اقرار به وحدانیت خداوند ورسالت حضرت ختمی مرتبت وادای شهادتین بر زبان، به دین مبین اسلام و مذهب حقه شیعه جعفری اثنی عشری مشرف و مباهی گردید.

همچنین به تناسب انتخاب این نام ، رایزنی فرهنگی کشورمان در این کشور علاوه بر یک جلد قرآن کریم به زبان یونانی و یک جلد کلام الله مجید به زبان عربی- انگلیسی، کپی یک نسخه از لوح فشرده فیلم “یوسف پیامبر” ساخته فرج الله سلحشور به وی جهت رویت ، مطالعه وآگاهی بیشتر از داستان حضرت یوسف اهداء نمود.

سازمان فرهنگ وارتباطات

استبصار www.estebsar.ir

تلگرام t.me/estebsar_ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube