در باره انگیزه گرایش خود به اسلام گفت:ما امروز در اروپا،در شرائط حساسی هستیم. رسانه های غربی و برخی قدتها،مردم را ازاسلام و مسلمانان می ترسانند و تاحدودی هم موفق شده اند که ترس و نفرت از اسلام و مسلمانان را در دل برخی افراد ساده لوح جای می دهند،ولی ما معتقدیم این کار خوب نیست، و ما باید به فکر همه بشریت و صلح و دوستی ملتها باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استبصار، آقای “ینس فراشر” ، متخصص آلمانی که تحت تأثیر شخصیت بی نظیر پیامبر اکرم (صلی الله علیه واله) قرار گرفته است تشرف خود را به دین اسلام رسما اعلام کرد. وی با اشاره به تضعیف نهاد خانواده در غرب ، جایگاه این نهاد مقدس در اسلام را ستود. آقای “ینس فراشر” ، متخصص کامپیوتر  با حضور در مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام تشرف خود به دین مبین اسلام را رسما اعلام کرد.

وی در باره انگیزه گرایش خود به اسلام گفت:ما امروز در اروپا،در شرائط حساسی هستیم. رسانه های غربی و برخی قدتها،مردم را ازاسلام و مسلمانان می ترسانند و تاحدودی هم موفق شده اند که ترس و نفرت از اسلام و مسلمانان را در دل برخی افراد ساده لوح جای می دهند،ولی ما معتقدیم این کار خوب نیست، و ما باید به فکر همه بشریت و صلح و دوستی ملتها باشیم. من مدتی است که با مسلمانان مقیم کشورم آشنا شده و از انها چیزهای زیادی آموخته ام. من متوجه شدم که اسلام به نهاد خانواده، اهمیت زیادی میدهد و آن را از همه جهت تقویت می کند.

من این پدیده را به این شکل در ادیان دیگر نمی بینم. اکنون در اروپا و آلمان خانواده ها چندان با هم پیوند عاطفی ندارند، ولی در خانواده های مسلمان وضع به گونه ای دیگر است. نتیجه تحقیقاتی که من تا کنون درباره اسلام داشته ام مرا واداشته امروز در حضور شما رسما تشرف خود را به اسلام اعلام کنم. امیدوارم بتوانم عضو مفیدی در خانواده ۱٫۵ میلیاردی مسلمانان باشم. وی با اشاره به شخصیت منحصر به فرد پیامبر اعظم افزود: من تحت تاثیر آن حضرت و اخلاق والای ایشان قرار گرفتم. امیدوارم بتوانم مطالعات بیشتری در باره اسلام داشته باشم و آنرا عمیق تر بشناسم.

مسیحیت

استبصار www.estebsar.ir

تلگرام t.me/estebsar_ir

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube