یک مسیحی یونانی با نام “آپوستولوس کیاکاموریس” در مرکز حوزه علمیه استان البرز پس از بر زبان آوردن شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استبصار، صبح امروز یک مسیحی یونانی با نام “آپوستولوس کیاکاموریس” در مرکز حوزه علمیه استان البرز پس از بر زبان آوردن شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد؛ وی پس از تشرف به دین اسلام نام “رضا” را برای خود برگزید.

رضا در حاشیه این مراسم در مورد مسلمان شدنش اظهار کرد: چند وقت پیش با یک ایرانی از طریق اینترنت آشنا شدم و برای مسلمان شدن به ایران آمدم؛ پس از مشاهده رفتار و کردار مردم مسلمان در کرج به دین اسلام علاقه‌مند شدم و امروز با افتخار به دین اسلام مشرف شدم.

این تازه مسلمان شده با بیان اینکه حالا که مسلمان شدم و کتاب آسمانی قرآن را در دستم  گرفتم آرامش خاصی دارم, تصریح کرد: در زمانی که مسیحی بودم این آرامش را نداشتم.

وی با اشاره به اینکه افتخار می‌کنم شیعه شده‌ام, بیان کرد: من عاشق خدا هستم و نتوانستم خدا را در دین مسیحیت جستجو کنم و همین حس خداباوری و خداجویی، سبب گرایش من به دین اسلام شد.

در این  مراسم مدیر حوزه علمیه استان البرز، یک سفر مشهد به همراه یک جلد کلام الله مجید با ترجمه انگلیسی را به این تازه مسلمان شده اهدا کرد

مدیریت حوزه علمیه استان البرز با بیان اینکه دین اسلام سرشار از معرفت، انسانیت، محبت و مهربانی است, گفت: همین امر سبب شد تا این  مسیحی به حقیقت دین و اسلام پی برده و به دین مبین اسلام تشرف پیدا کند. گرایش به دین اسلام روز به روز بیشتر می‌شود و با توجه به هجمه‌ها و اسلام‌ستیزی دشمن ما شاهد هستیم از سراسر جهان هر روز تعداد زیادی به دین اسلام تشرف پیدا می‌کنند.

کرج رسا

استبصار www.estebsar.ir

تلگرام t.me/estebsar_ir

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube