تنها آرزوی من این است که بتوانم به خوبی دروس حوزوی خود در ایران را به پایان برسانم و به کشور خود بازگشته و به تبلیغ این مذهب انسان ساز و کامل بپردازم…

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استبصار، مؤمن محمد جهاد در گفتگو با صاحب نیوز گفت: ۶ سال است که شیعه شده ام. قبل از شیعه شدن در مدرسه دینی اهل تسنن مشغول به تحصیل بودم، روزی به همراه پدرم به دارالتقریب شهر جپارا در اندونزی رفتیم و آنجا بود که دانسته های خود را محک زدم و کم کم با مطالعاتی در مورد تشیع، به این مذهب روی آوردم، چراکه شیعه سرشار از عقل و منطق بود و بسیار به وجدان و فطرت انسان نزدیک بود.

وی افزود: پدر بنده از زمان انقلاب اسلامی ایران شیفته شخصیت امام خمینی (ره) شده بود، به یاد دارم از همان دوران کودکی عکس بزرگ امام خمینی (ره) بر دیوار خانه ما قرار داشت، پدرم همیشه در خانه از این شخصیت ایرانی سخن می گفت.

وی در ادامه به نقل خاطراتی در مورد امام خمینی (ره) پرداخت و گفت: خانواده ام به دلایلی تا سن یک سالگی برای من نام رسمی انتخاب نکرده بودند. یک شب مادرم خواب می بیند که امام خمینی (ره) به خانه ما آمده است و با اشاره نام فرزندان را می پرسند. مادرم نام خواهران و برادران مرا می گوید ولی اسمی از من نمی برد، امام دوباره به من اشاره می کند و مادر من هم بی اختیار می گوید “مؤمن محمد جهاد” و از آن پس اسم رسمی من “مؤمن محمد جهاد” نام گرفت که به نام خود افتخار می کنم.

این رهیافته اندونزیایی در ادامه گفت: ۴سال داشتم که دچار بیماری شدیدی شدم و از شدت بیماری گاهی اوقات بدن لرزه می گرفتم. یک شب مادرم خواب امام خمینی (ره) را دیدند که به اتاق من رفتند و آب دهان مبارک خود را در دهان من گذاشتند و پس از بیدار شدن هیچ اثر بیماری در بدن من نبود و از آن روز تا به حال هیچگاه دچار بیماری نشدم.

وی در پاسخ اینکه چرا با وجود آشنایی با امام خمینی (ره) زودتر از این شیعه نشدید گفت: ما امام خمینی (ره) را به عنوان رهبر بزرگ انقلاب اسلامی ایران می شناختیم ولی نمی دانستیم که ایشان شیعه بوده اند و بعد از شیعه شدن فهمیدم ایشان شیعه بودند که باعث قوت قلب بیشتر من شد.

این تازه شیعه اندونزیایی در انتها افزود: تنها آرزوی من این است که بتوانم به خوبی دروس حوزوی خود در ایران را به پایان برسانم و به کشور خود بازگشته و به تبلیغ این مذهب انسان ساز و کامل بپردازم.

صاحب نیوز

استبصار www.estebsar.ir

تلگرام t.me/estebsar_ir

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube