در پایان این دیدار، مبلغین “مدرسه علمیه ناصریه” با اهدای کتابی در زمینه اسلام شناسی و معرفی پایگاه های اینترنتی مفید که در زمینه دینی و اسلامی فعالیت می کنند،‌ زمینه تحقیق و آشنایی هر چه بیشتر خانم «کایوکو انزای» با دین مبین اسلام را فراهم نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استبصار، خانم «کایوکو انزای» از کشور ژاپن به همراه راهنمایش وارد “مدرسه علمیه ناصریه” شد و پس از بحث و گفتگوی دو ساعته با روحانیون و مبلغین این مدرسه علمیه که به برخی زبان های خارجی مسلط هستند، تمایل خود برای گرایش به دین مبین اسلام را اعلام کرد.

خانم «کایوکو انزای» در این باره می گوید: در کشور ژاپن به دلیل داشتن تعدادی دوست مسلمان، آشنایی مختصری با دین مبین اسلام پیدا کرده بودم. اکنون جهت آشنایی هر چه بیشتر با کشور جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام به این کشور سفر کرده ام.

 

ناگفته نماند در پایان این دیدار، مبلغین “مدرسه علمیه ناصریه” با اهدای کتابی در زمینه اسلام شناسی و معرفی پایگاه های اینترنتی مفید که در زمینه دینی و اسلامی فعالیت می کنند،‌ زمینه تحقیق و آشنایی هر چه بیشتر خانم «کایوکو انزای» با دین مبین اسلام را فراهم نمودند.

در آخر از خداوند متعال می طلبیم که هر چه سریع تر خانم «کایوکو انزای» را به راه راست هدایت کند و او را در مسیر صحیح قرار دهد.

رهیافته

استبصار http://www.estebsar.ir

تلگرام t.me/estebsar_ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube