مستبصر الجزایری اظهار کرد: وقتی دیدم که مذهب شیعه دارای چه گفتمان و روشی است تصمیم گرفتم به این مذهب بر‌تر روی آورده و به عنوان یک مسلمان شیعی زندگی کنم.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استبصار، سید خالد سیساوی مستبصر الجزایری در گفت‌و‌گو با خبرنگار باوی نیوز، مذهب شیعه را مذهبی برحق و اعلی بر تمام مذاهب اسلامی عنوان کرد و گفت: من از ابتدا سنی مذهب بودم ولی پس از مدت‌ها بررسی و تحقیق و جستجوی مطالب مذاهب سنی و شیعه، به مذهب شیعه روی آورده‌ام و اکنون شیعه هستم.

وی اظهار کرد: وقتی دیدم که مذهب شیعه دارای چه گفتمان و روشی است تصمیم گرفتم به این مذهب بر‌تر روی آورده و به عنوان یک مسلمان شیعی زندگی کنم.

 سیساوی در سخنانی با اشاره به مظلومیت اهل بیت(ع) در کشورهای اسلامی گفت: مشکل اصلی مردم کشورهای اسلامی عدم آشنایی با مذهب تشیع است و اکثر آنان هیچگونه اطلاعی نسبت به این مذهب ندارند و در کشور آنها تبلیغی در این باب نمی شود لذا بر ماست تا مذهب تشیع را به درستی به تمام جهانیان بشناسانیم.

 وی افزود: بدانیم که بهترین مذهب، مذهب تشیع است چرا که حقانیت این مذهب از منابع مذاهب مخالف آن قابل اثبات است و می تواند با استفاده از منابع آنان مردود بودن مذاهب آنان را ثابت کند.

رهیاب

استبصار http://www.estebsar.ir

تلگرام https://telegram.me/estebsar_ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube