13900918021_2011343036eبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی استبصار، یک بانوی بهایی در استان کهگیلویه و بویراحمد که در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، به دین مبین اسلام مشرف و از فرقه ضاله بهائیت برائت جست، گفت: اسلام آوردن من جامعه بهایی را به شدت نگران کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) یکی از اعضای فرقه ضاله بهائیت به دین مبین اسلام مشرف شده و از فرقه ضاله بهائیت برائت جست.
 
مهوش روز خوش، بانوی تازه مسلمان شده بهایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در یاسوج، به تشریح چگونگی اسلام آوردن خود پرداخت و گفت: دلیل اصلی و اساسی من برای پذیرفتن دین اسلام کامل‌ بودن این دین بود؛ چراکه اسلام کوچک‌ترین نیاز انسان را نیز برای پیروان خود ترسیم کرده است.
 
وی با ابراز خوشحالی از گرایش خود به اسلام افزود: در گذشته موقعیت برایم  فراهم نبود که مسلمان شوم ولی اکنون که به یاری همسرم مسلمان شده‌ام بسیار خوشحالم و احساس شوق و انگیزه بالایی برای زندگی در جامعه مسلمانان را دارم.
 
این بانوی تازه مسلمان شده، رهایی از فرقه ضاله بهائیت را آرزوی دیرینه خویش ‌دانست و تصریح کرد: بنده با کمال اختیار، اراده و صحت جسمانی و نفسانی کامل‌ترین و آخرین دین آسمانی را پذیرفته‌ و به آن افتخار می کنم.
 
روز خوش که با یک جوان مسلمان در یکی از روستاهای اطراف یاسوج ازدواج کرده است، اظهار داشت: اسلام آوردن من جامعه بهایی را نگران کرده و آنها اعلام کرده اند که چنانچه به فرقه ضاله بهائیت بازگردم؛ دوباره با آغوش باز مرا خواهند پذیرفت.
 
وی اسلام را تنها صراط مستقیم و راه کمال انسانی و سعادت دنیا و آخرت معرفی کرده و از سایر کسانی که در فرقه ضاله بهائیت هستند دعوت کرد که با بیداری، آگاهی و اختیار به دین مقدس اسلام بپیوندند.

کد خبر:۱۰۹۸۸۰ –

منبع : رجانیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube