13950630000234_photoa

به گزارش سایت استبصار (پایگاه جامع شیعه شدگان)، زوج لهستانی در عید ولایت و امامت به دین اسلام گرویده‌اند.

این زوج تازه مسلمان لهستانی با  امام جمعه شهر آبیک دیدار کردند. امام جمعه شهر آبیک در این دیدار با بیان اینکه دین اسلام از جانب خدای متعال و برگرفته از قرآن کریم بوده که سراسر آن معجزه است،‌ افزود: انبیای الهی به دلیل اتصال به خدای متعال، دست به اقدامات و معجزاتی می‌زدند که بشر از انجام آن عاجز بود. مسلمانان تمام آنچه را که امت انبیای الهی داشتند را دارند، اما امت انبیای الهی، تمام آنچه مسلمانان دارند را ندارند.

وی با بیان اینکه در زمان پیامبر اکرم(ص) به ایشان فرمودند که درختی را جابه‌جا کنند که به لطف الهی این کار را انجام داد، بیان کرد: حتی از پیامبر اکرم(ص) خواستند درخت را دو قسمت کرده و سپس به هم وصل کرده و در جای خود بگذارد که این معجزه با عنایت الهی صورت گرفت.

زوج تازه مسلمان شده لهستانی در چند روز آینده قرار است نام عربی برای خود انتخاب کنند. زوج «میکائیل ایویرسکی» و زوجه «هانا ابویرسکی» دو ماه پیش در استانبول و در نزد صلاح‌الدین اوزگوندوز رهبر شیعیان ترکیه مسلمان شده‌ بودند.

زوج لهستانی ۲۲ ساله و زوجه ۲۱ ساله است و چند روزی را میهمان ایران اسلامی و علما به ویژه علمای قم هستند.

زوج لهستانی به همت مترجم آبیکی به دین اسلام گرویده‌اند، این شهروند آبیکی به دلیل مترجم بودن با حضور در کشورهای مختلف، سبب گرایش تعدادی از غیرمسلمانان به دین اسلام شده است.

فارس

استبصار www.estebsar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube