sis3_emam-reza_by_shiagraphic

به گزارش سایت استبصار (پایگاه جامع شیعه شدگان)، یک تازه مسلمان از کشور آلمان، با بیان اینکه در حرم امام رضا(ع) ﺣﻘﯿﻘﺖ زﯾﺎرت ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﻣﻌﻨﺎ ﻣﯽﯾﺎﺑﺪ، گفت: زیارت حرم امام رضا(ع) حس ویژه ای دارد که همه را از سراسر دنیا به مشهد جذب می‌کند.

او اظهار کرد: حرم مطهر رضوی همواره به عنوان یک مکان معنوی مورد توجه مسلمانان بوده است و زیارت امام رضا(ع) بهترین نعمتی است که خداوند نصیب من و خانواده ام کرده است.

مریم امیری که برای نخستین بار به حرم مطهر ثامن الحجج(ع) مشرف شده است، عنوان کرد: زاﺋﺮان ﺑﺎ ﺗﻤﺎﺷﺎی زیباییﻫﺎی ﺧﯿﺮه ﮐﻨﻨﺪه اﯾﻦ ﺑﺎرﮔﺎه ﻣﻨﻮر و ﮔﻨﺒﺪ ﻃﻼی ﺣﻀﺮت رضا(ع)، دل ﺧﻮد را ﺑﻪ آﺳﻤﺎن وﻻﯾﺖ این امام همام ﮔﺮه ﻣﯽزﻧﻨﺪ.

او تصریح کرد: متاسفانه مردم اروپا به تعالیم الهی انجیل پایبند نیستند، در حالی که مسلمانانی که با آن ها آشنا شده‌ام از تعالیم الهی قرآن پیروی می کنند و دستورات و آموزه هایی که در قرآن  مجید و سنت پیامبر(ص) است را پاس می دارند.

این آلمانی تبار که در یکی از دانشگاه های کشور آلمان مشغول به تحصیل است، مطالعه و تحقیق در خصوص دین اسلام و خواندن قرآن را یکی از دلایل مسلمان شدن خود دانست و افزود: دین مبین اسلام نسبت به سایر ادیان، محکم ترین اساس را دارد. تمام قواعد اسلام در زندگی کاربرد دارند و راه اسلام سعادت بخش است.

زائر حرم مطهر رضوی یکی از مهم ترین امتیازات اسلام بر دیگر ادیان را کتاب آسمانی قرآن برشمرد و ادامه داد: ایمان به خدا زندگی من را متحول کرد. میل به عبادت خداوند در فطرت و وجود همه انسان ها نهاده شده است. من اطمینان دارم که خداوند به ما تفکر و تعقل و فرصت زندگی کردن داده است تا به او برسیم.

او تصریح کرد: با زیارت حرم امام رضا(ع) آراﻣﺶ ﺧﺎﺻﯽ ﺑﻪ ﻣﻦ دﺳﺖ داد. ﺣﺮم ﻣﻠﮑﻮﺗﯽ اﻣﺎم رﺿﺎ(ع) دارای ﻣﻌﻨﻮﯾﺖ ﺧﺎﺻﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ وﻗﺘﯽ اﻧﺴﺎن در اﯾﻦ ﻓﻀﺎ ﻗﺮار ﻣﯽﮔﯿﺮد دوﺳﺖ دارد ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﻪ ﻋﺒﺎدات ﻣﻌﻨﻮی ﺑﭙﺮدازد ﺗﺎ ﺑﻪ ﺧﺪا ﻧﺰدﯾﮏ ﺗﺮ ﺷﻮد.

این زائر تازه مسلمان با اشاره به اینکه آنچه در اسلام مهم است برابری حقوق زن و مرد است و بر خلاف همه تبلیغاتی که بر علیه اسلام در این مورد می شود، زنان در اسلام از حق کامل برخوردارند، اضافه کرد:  امیدوارم کسانی که هنوز به دین اسلام مشرف نشده اند، لحظه ای به خود بیایند و فارغ از انبوه اطلاعات پوچ و بیهوده ای که چشم و گوش مردم این عصر را فرا گرفته است، کمی اندیشه کنند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube