__20130506_1905517823

به گزارش سایت استبصار (پایگاه جامع شیعه شدگان)،‌ «محمدعلی علمدار» زائر هندوستانی مسیحی که به تشیع مشرف شده با اشاره به حضورش در مسجد مقدس جمکران گفت: بنده و همسرم مسیحی بودیم اما ۷ سال قبل به لطف خدای متعال شیعه شدیم و دو ماه است از شهر بمبئی هندوستان به قم آمدیم و مشغول تحصیل در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) هستیم.

 وی در مورد شناختش از حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه) عنوان کرد: از علماء و روحانیون پیرامون ایشان شنیدیم و انس و نزدیکی با این حضرت پیدا کردیم.

 زائر هندوستانی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه حداقل هفته‌ای یک بار به این مکان می‌آییم، ابراز کرد: از علماء و اساتید حوزوی شنیدیم که امام مهدی‌(عجل الله تعالی فرجه) به مسجد مقدس جمکران عنایت ویژه دارند و ما نیز برای انس و ارتباط بیشتر با حضرت در این مکان مقدس حضور پیدا می‌کنیم.

 «علمدار» یادآور شد: بنده و همسرم خیلی دوست داریم شناختمان به امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) بیشتر شود و سعی داریم با مطالعه کتب مهدوی اطلاعاتمان را در خصوص ایشان بالا ببریم.

 وی ابراز کرد: خیلی‌ها می‌گویند برای برآورده شدن حاجت به مسجد مقدس جمکران می‌آییم ولی همه ما شیعیان و عاشقان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) باید تلاش کنیم بیشتر راجع به ایشان بدانیم و برای تعجیل در فرج آن حضرت (عج) دعا کنیم چون با ظهور ایشان تمام مشکلات جهان برطرف می‌شود.

 این زائر هندوستانی مسجد مقدس جمکران حرکت در مسیر حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه) را امری واجب برای شیعیان و تمام مسلمانان جهان دانست و گفت: باید بیشتر راجع به امام مهدی(عجل الله تعالی فرجه) بدانیم و به دستورات ایشان عمل کنیم چون کارهای ما اهمیت زیادی دارد و ایشان وقتی می‌آید که از عشق و علاقه یارانش به خود اطمینان داشته باشد.

 «علمدار» با بیان اینکه در مساجد شیعی هندوستان به ویژه شهر بمبئی مراسم‌های مذهبی ویژه امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) برگزار می‌شود، یادآور شد: همه شیعیان هندوستانی از مسجد مقدس جمکران شناخت دارند و همچنین علاقمند هستند تا در خصوص مهدویت و امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) بیشتر بدانند.

 گفتنی است، دفتر تکریم زائرین غیر ایرانی مسجد مقدس جمکران تابلوی نفیسی به این زوج هندوستانی اهداء کرد.

شبستان

استبصار www.estebsar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube