به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استبصار، لاریسا، زن یونانی پس از تشرف به دین اسلام گفت: یک احساس درونی و قلبی مرا هشدار می‌داد، تا توفیق تشرف به مذهب جعفری اسلام را پیدا کردم.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این زن یونانی در عید قربان و در آستانه عید ولایت، پس از کسب اطلاعات لازم از دین مبین اسلام و بویژه شیعه، در رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در آتن، توفیق تشرف به مذهب جعفری اسلام را پیدا کرد.
این بانوی تازه مسلمان ۲۸ ساله که دارای یک دختر ۸ ساله است، در پاسخ سؤال کرمانی، رایزن فرهنگی کشورمان مبنی بر اینکه به چه دلیل اسلام و تشیع را برگزیده‌اید، گفت: اولاً یک احساس درونی و قلبی مرا هشدار می‌داد و کمک و راهنمائی‌های رایزن فرهنگی ایران در آتن و سپس مطالعات شخصی، علت و سبب این انتخاب بود.
این بانوی مسلمان که هم اکنون به پیشنهاد رایزن فرهنگی، نام زینب بر خود گرفته اظهار داشت: امیدوار است شایسته چنین نامی باشد.
وی افزود: امیدوارم در خصوص مذهب شیعه و اسلام چنان اطلاعات کسب کنم که بتوانم راهنمای دیگران باشم و روزی به ایران خانه ولایت سفر کنم.
لاریسا در برابر بیان فلسفه عید قربان و قربانی کردن حضرت اسماعیل و سعی بین صفا و مروه و نماز پشت مقام ابراهیم توسط رایزن فرهنگی، به شدت می‌گریست و از اینکه در چنین روزی به دین مبین اسلام پیوسته، بسیار اظهار خشنودی کرد.

ادیان نت

استبصار www.estebsar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube