به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استبصار، «علی‌اف‌الخان» که به همراه خانواده خود برای اولین بار به حرم مطهر رضوی مشرف شدند، از شوق حضورش در بارگاه منور علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) گفت: من ۲۵ سال انتظار کشیدم تا خداوند توفیق زیارت این بارگاه منور را به من عطا کرد.

وی خاطرنشان کرد: ﺣﺮم ﻣﻠﮑﻮﺗﯽ اﻣﺎم رﺿﺎ(ع) دارای ﻣﻌﻨﻮﯾﺖ ﺧﺎﺻﯽ اﺳﺖ که با زبان قابل وصف نیست. زائر وقتی در اﯾﻦ ﻓﻀﺎ ﻗﺮار ﻣﯽﮔﯿﺮد دوﺳﺖ دارد ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﻪ ﻋﺒﺎدات ﻣﻌﻨﻮی ﺑﭙﺮدازد ﺗﺎ ﺑﻪ ﺧﺪا ﻧﺰدﯾکﺗﺮ ﺷﻮد.

این زائر پاکستانی ادامه داد: حال‌و‌هوای انسان قبل و بعد از زیارت بسیار متفاوت است. انسان با زیارت امام رضا (ع) سبک می‌شود؛ چراکه ثواب زیارت این بارگاه منور برابر با هزار حج است.

الخان اظهار کرد: بارگاه منور علی‌بن موسی‌الرضا (ع) قبله امید بسیاری از مسلمانان جهان است، از این رو زائران زیادی از سراسر دنیا خود را به این آستان کبریایی می‌رسانند.

وی گفت: همواره زائران زیادی با فرهنگ و زبان‌های مختلف به حرم مطهر امام رضا (ع) مشرف می‌شوند که این آستان مقدس توانسته برنامه‌های فرهنگی متنوعی را به این گروه از زائران عرضه کند.

زائر پاکستانی رفتار خوب خادمان این بارگاه منور را ستودنی دانست و گفت: خادمان بارگاه منور علی بن موسی‌الرضا (ع) با تکریم و احترام توانسته‌اند آرامش و رفاه را برای زائران به ارمغان آورند.

ابنا

استبصار www.estebsar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube