archive_15-3-1391_IMAGE634744942604328286

«عبدالرحمن أبوسنینه» یک جوان اردنی فلسطینی‌تبار است که می‌گوید با دیدن مراسم تشییع امام خمینی شیعه شده است. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استبصار، «عبدالرحمن أبوسنینه» که اکنون ۳۳ سال سن دارد، با مشاهده مراسم تشییع امام خمینی (ره) به مذهب شیعه گرویده است.

وی که در شبکه رادیویی “نور” وابسته به جنبش اخوان المسلمین اردن به عنوان گوینده رادیو فعالیت می‌کند، در این باره می‌گوید: « سنین کودکی‌ام، دوران جنگ هشت ساله عراق و ایران بود. در طول آن مدت اردن یکی از کشورهای اصلی حامی رژیم «صدام حسین» دیکتاتور عراق علیه جمهوری اسلامی ایران بود.»

«عبدالرحمن أبوسنینه» می‌افزاید: « از همین رو شبکه‌های تلویزیونی، مطبوعات و رسانه‌های مختلف اردنی نیز مانند بیشتر رسانه‌های عرب زبان، حامی رژیم بعث علیه ایران بودند. بالطبع بیشتر برنامه‌های آنان با محوریت مورد حمله قرار دادن امام خمینی (ره) بود. همین امر باعث شده بود من هم دید بدی نسبت به امام خمینی (ره) پیدا کنم تا اینکه امام فوت کرد. هنگامی که مراسم تشییع میلیونی ایشان را دیدم، ناگهان یکه خوردم و این پرسش برایم پیش آمد که “اگر امام خمینی فرد بدی است پس چرا این همه هوادار دارد و برای مردن ایشان گریه می‌کنند و حزین شده‌اند. مگر می شود این همه آدم برای تشییع پیکر یک انسان بد گرد هم آیند.”

أبوسنینه می‌افزاید: « هنگامی که این پرسش برایم پیش آمد تصمیم گرفتم به سفارت جمهوری اسلامی ایران در امان پایتخت اردن بروم و کتابی در مورد زندگی‌نامه امام خمینی (ره) بگیرم تا ببینم که حقیقت چیست. این کار را کردم و پس از مطالعه کتابی که از بخش فرهنگی سفارت در آن موقع گرفته بودم، متوجه شدم همه رسانه‌های عربی درباره امام دروغ می‌گفته‌اند. همین امر باعث شد عاشق امام بشوم و به مذهب شیعه روی بیاورم.»

شیعه آنلاین

استبصار www.estebsar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube