به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استبصار، بانوی تازه مسلمان کانادایی پس از آشنایی با اصول و مبانی اعتقادی دین مبین اسلام با اقرار به وحدانیت پروردگار و رسالت نبی مکرم اسلام(صلی الله علیه واله) در دفتر مدیریت امور زائران غیر ایرانی شهادتین را به زبان انگلیسی و عربی جاری ساخت و مذهب حقه تشیع را پذیرفت.
«ملیسا ندینگ» با ابراز خرسندی از این اقدام اعلام کرد: خدا را شاکرم که در این مرحله از زندگی ام این فرصت به من داده شد تا با حقانیت اسلام آشنا شوم و به جمع پیروان امامت و ولایت بپیوندم.
وی بیان کرد: اسلام دین صلح و مهربانی است و راه درست زیستن را به انسان ها نشان می دهد و من این را درونی درک کردم.
این بانوی تازه مسلمان گفت: احساس خوشبختی می کنم که در این فضای معنوی دوباره متولد شدم. من در تمام دوران زندگی برای فهم بیشتر مسائل به جستجو و تحقیق می پردازم و دین اسلام را نیز با آگاهی و شناخت کامل انتخاب کردم و برنامه ام این است که خانواده ام را نیز با این دین آشنا کنم.
وی تصریح کرد: حجاب زن مسلمان علاوه بر صیانت او از آسیب ها، گوهر وجودیش را نیز حفظ می کند.
در پایان این مراسم از طرف مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی یک جلد کلام الله مجید به زبان انگلیسی، کتاب و هدایای فرهنگی به وی اهدا شد.
مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی در این مراسم با اشاره به جایگاه معنوی بارگاه رضوی اظهار کرد: اینجا ملائک بال های خود را به نشانه خشوع زیر پای زائرانی که به زیارت مشرف می شوند، می گسترانند.
سیدمحمد جواد هاشمی نژاد بیان کرد: هر کدام از امامان ما مشهور به یکی از صفات حق تعالی هستند و امام رضا (علیه السلام) نیز تجلی محبت و رأفت خداوند است؛ البته همه ائمه اطهار(علیه السلام) متجلی این صفت الهی هستند، اما در امام رضا(علیه السلام) این صفت جلوه بیشتری دارد.
وی افزود: هر ساله ارادتمندان بسیاری از اقصی نقاط دنیا برای عرض ارادت و آستان بوسی به حریم ملکوتی حضرت ثامن الائمه(علیه السلام) مشرف می‌شوند که این مدیریت خدمات متنوعی به این زائران متناسب با ملیت آن ها ارائه می دهد.
هاشمی نژاد با تاکید بر اینکه پس از سال ها تجربه خدمتگزاری آستان قدس رضوی به زائران حرم مطهر رضوی، این مکان مقدس هم اکنون به عنوان یکی از مهم ترین مراکز فرهنگی جهان اسلام شناخته می شود، گفت: خادمان حریم رضوی در مدیریت زائران غیرایرانی، خدمات خود را به دو شیوه حضوری و غیرحضوری و از طریق فضای مجازی به زبان‌های مختلف عربی، انگلیسی، اردو، ترکی، روسی، آلمانی و فرانسه ارائه می‌دهند.

منبع: آستان نیوز

استبصار www.estebsar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube