به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استبصار، اولویا استفانی هین، تجربه حضور در ایران و آشنایی با فرهنگ اسلام را یکی از دلایل تشرف خود به اسلام عنوان کرد.
وی با بیان اینکه اسلام دینی است که می تواند پاسخگوی بسیاری سئوالات بشر در ارتباط با زندگی باشد، گفت: تشرف به اسلام حقیقتی بود که خداوند در من متجلی کرد.
این تازه مسلمان استرالیایی دعوت دوستان خود به اسلام را از برنامه های آینده خود عنوان کرد و گفت: برای شناخت اسلام هنوز در ابتدای راه هستم و امیدوارم در کنار سایر دوستان بتوانم شناخت جامع و کامل تری را نسبت به این دین آسمانی پیدا کنم.
وی در خصوص انتخاب زمان و مکان تشرف خود به اسلام گفت: زمانی که برای سفر به ایران آماده می شدم از روزهای عزاداری شهادت امام حسین(علیه السلام) بی اطلاع بودم و هنگام ورود به ایران و مطلع شدن از این موضوع بسیار خوشحال شدم که تشرف من به اسلام همزمان با شهادت کسی است که در آشنایی من با دین اسلام بسیار تاثیر گذار بوده است.

مدیر امور زائران غیر ایرانی در جریان این تشرف، سفر کردن را یکی از امور مورد تاکید اسلام عنوان کرد که در کنار ایجاد تجربه های مختلف بسیاری از حقایق را برای انسان نیز روشن می کند.
وی گفت: بسیاری از کسانی که به ایران سفر می کنند در کنار آشنایی با فرهنگ ایران و اسلام متوجه می شوند جریانی در حال ایجاد جو دروغین علیه ایران است، اما حقیقت هیچ گاه پنهان نخواهد ماند.
این مقام مسئول در حرم مطهر رضوی با بیان اینکه تا کنون ۲۲ هزار نفر از ۱۲۰ کشور جهان در این مکان به دین مبین اسلام مشرف شده اند، افزود: با این افراد از طریق فضای مجازی در ارتباط هستیم و با ارسال محتوای دینی آنان را در آشنایی بیشتر با اسلام یاری می رسانیم.

آستان نیوز

استبصار www.estebsar.ir

تلگرام t.me/estebsar_ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube