بانوی تازه مسلمان آرژانتینی در مراسم شیرخوارگان حسینی هیأت پیروان عترت رزمندگان اسلام یزد به زنان یزدی توصیه کرد ماهواره ها را در خانه خاموش کنید زیرا ماهواره یک آزادی دروغین برای زنان و خانواده ها را ترویج می کند که واقعیت ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استبصار،  زهرا کاسترو بانوی تازه مسلمان آرژانتینی صبح امروز که به همراه همسر و فرزندان خود، یکی از مدعوین شرکت کننده در مراسم شیرخوارگان حسینی هیأت پیروان عترت یزد در حسینیه بزرگ شارده فاضل یزد بود در سخنانی به آشنایی خود با امام حسین(علیه السلام) و عاشورا اشاره کرد و افزود : با عاشورا و امام حسین (علیه السلام) می توان معنی شهادت را فهمید.

وی گفت : وقتی داستان زنهای رشید کربلا را شنیدم معنای حقیقی صبر و ایثار را فهمیدم و صبر و استقامت و اعتماد به خدا در چهره زنهای کربلا معلوم می شود.

این بانوی تازه مسلمان به حضور خود در ایران اشاره کرد و گفت : انقلاب اسلامی اکنون جهانی شده و این انقلاب از عاشورا الگو گرفته است.

خانم کاسترو در بخشی از سخنانش به ترویج سبک دروغین غربی از طریق ماهواره اشاره کرد و افزود : ماهواره یک آزادی دروغین برای زنان و خانواده ها را ترویج می کند که واقعیت ندارد .

وی، تبلیغات دروغین غرب علیه زنان مسلمان ایرانی را یاداور شد و گفت : همیشه در غرب به ما می گفتند زن های ایرانی تحت ستم هستند و من در این مدت چند ماهه که در ایران هستم می بینم که چگونه ما را گول می زدند .

این بانوی مسلمان آرژانتینی تصریح کرد : خوشا به حال شما زنان ایرانی که می توانید با رعایت حجاب اسلامی و در کمال آزادی زندگی کنید و در هر شهر مساجد و مدارس اسلامی وجود دارد و شما می توانید فرزندان خود را اسلامی تربیت کنید.

*زنان مسلمان ایرانی الگویی برای زنان دنیا

خانم کاسترو با تأکید بر این مطلب که شما زنان مسلمان الگوهایی برای زنان دنیا هستید به زنان یزدی توصیه کرد: به گونه ای فرزندان خود را تربیت کنید که وقتی آقا امام زمان نظاره می کنند لذت ببرند و شما فرزندانی را تربیت می کنید که در آینده سرباز امام زمان(عجل الله تعالی) خواهند بود.

وی با تأکید بر اینکه هم اکنون صدای اسلام در دنیا شنیده می شود افزود : فرزندان خود را همچون فرزندان امام حسین(علیه السلام) برای الگو شدن بشریت تربیت کنید و در خانه های خود یاد اهل بیت را نگهدارید.

این بانوی تازه مسلمان که خود دارای دوفرزند خردسال است به زنان یزدی توصیه کرد: ماهواره ها را در خانه خاموش کنید و نگذارید دشمنان اسلام، آزادی و گنج های خانه شما را بدزدند و فرزندان شما باید سربازی امام زمان را تمرین کنند.

کاسترو به مراسم شیرخوارگان حسینی اشاره کرد و گفت : دیدم که شما بانوان چگونه در این مراسم اشک می ریختید و اینگونه است که جامعه به خدا نزدیک می شود.

گفتنی است : زهرا کاسترو مدت هفت سال است که مسلمان شده و پس از مسلمانی اسم خود را به زهرا تغییر داده است و هم اکنون مدت چهار ماه است که به همراه فرزندان وهمسرآرژانتینی و مسلمان خود در ایران اقامت دارد.

یزد رسا

استبصار www.estebsar.ir

تلگرام t.me/estebsar_ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube