در هند باادیان مختلف اشنا شدم و این جرقه ای شد برای آشنایی و تمایل من به اسلام. اساتید و دوستان مسلمانم به من در شناخت اسلام خیلی کمک کردند و البته مطالعه کتب اسلامی راه من را هموارتر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استبصار،خانوم اوسانای آذرگین  متاهل و متولد کشور ژاپن است او دلیل مسلمان شدن خود را اینگونه بیان میکند:

قبل از مسلمان شدن بودایی بودم. برای تحصیل در رشته طب سنتی به هندوستان رفتم.در هند باادیان مختلف اشنا شدم و این جرقه ای شد برای آشنایی و تمایل من به اسلام. اساتید و دوستان مسلمانم به من در شناخت اسلام خیلی کمک کردند و البته مطالعه کتب اسلامی راه من را هموارتر کرد. آشنایی باهمسر ایرانی ام باعث تشیع من شد.

در واقع مهمترین دلیلی ک باعث شیعه شدن من بود زندگی حضرت زهرا (س) و مظلومیت ایشان در برهه ای از تاریخ (بعد از وفات پیامبر) میباشد.باامام زمان ارتباط خوبی دارم٬باایشان حرف میزنم٬دردودل میکنم و از ایشان کمک میخواهم. بهترین اتفاقات زندگی من در روز تولد امام زمان(عج) بوده است (ازدواج خودم و تولد دخترم). ۵سال است که در ایران زندگی میکنم در ژاپن زندگی تجملاتی و مادی گرایانه ای داشتم. ولی در ایران زندگی ساده و آرامی دارم و به همین دلیل ایران را دوست دارم.

رهیافته

استبصار www.estebsar.ir

تلگرام t.me/estebsar_ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube