پنج توریست هلندی و آمریکایی با حضور در امامزاده عبدالله(علیه السلام) گرگان و زیارت این آستان مقدس در حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با بر زبان جاری کردن شهادتین، مسلمان شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استبصار، پنج نفر از توریست هایی که از کشور هلند و امریکا به استان گلستان و شهرستان گرگان سفر کرده بودند با دیدن گنبد آستان مقدس امامزاده عبدالله(علیه السلام) این شهرستان معنویتی خاص در وجودشان شعله می زند و صدایی درون وجودشان آنها را به این آستان مقدس دعوت می کند.

ورودی امامزاده وقتی با ایستگاه صلواتی روبرو می شوند بیشتر دگرگون شده و زمانی که وارد حیاط بقعه می شوند خیمه های معرفت با حضور روحانیون، را می بینند و در کنار آنها می نشینند.

از روحانیون در مورد امام حسین(علیه السلام) و فرزندان شهیدش می پرسند و پس از شنیدن داستان امام حسین(علیه السلام) و یارانش ادعا می کنند که قلبا مسلمان می شوند.

روحانی مستقر در امامزاده آنها را به زیارت امامزاده عبدالله(علیه السلام) دعوت می کند و آن ها پس از زیارت این آستان مقدس، می خواهند علاوه بر قلبا، زبانا نیز مسلمان شوند که با جاری کردن شهادتین «أَشْهَدُ أَنْ لا إِلَهَ إِلاَّ اللهُ، أَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّداً رَسوُلُ الله و أَشْهَدُ أَنَّ عَلِیّاً وَلِیُّ الله» برزبان، این امر محقق شد و این مسیحیان به دین اسلام تشرف یافتند.

آنها پس از تشرف به اسلام به مناسبت عزای حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)، پیراهن مشکی به تن نمودند.

رهیافته به نقل از گلستان ما

سایت استبصار www.estebsar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube