emam-hosein215

به گزارش سایت استبصار (پایگاه جامع شیعه شدگان)، رادیون رودینوف گفت در یکی از شهرهای روسیه به‌دنیا آمدم، همانجا درس خواندم و در مسکو به دانشگاه رفته و در دانشکده زبان‌شناسی مشغول تحصیل شدم.

*در آنجا با زبان عربی آشنا و به قرآن علاقمند شدم و شروع به خواندن ترجمه قرآن کردم و بعد به زبان عربی قرآن را خواندم و مطالعه در مورد دین اسلام را آغاز کردم.

*در ابتدا فرق بین شیعه و سنی را نمی‌دانستم و نماز خواندن را شروع کردم و انواع دین‌ها را مطالعه و از مکان‌های مختلف مذهبی دیدن کردم.

*در یکی از کانال‌های خارجی مراسم عزاداری روز عاشورا را دیدم که علاقمند شدم جریان این روز را بفهمم.

*ماجرای روز عاشورا را مطالعه کردم. خیلی با قوت قلب آن را احساس کردم و فهمیدم دین اسلام چیزی است که من دنبال آن هستم و فهمیدم ایران مرکز شیعه است و با چندتن از ایرانیان آشنا و از آنها کمک گرفتم و با شیعه بیشتر آشنا شدم.

بعد از آن تصمیم گرفتم که مسلمان شوم و دین خود را عوض کنم که به مشهد مقدس سفر کردم و در نزد آیت‌الله گلپایگانی تشهد را به‌جا آوردم و آنجا شیعه شدم.

*دین‌های مختلفی را مطالعه کردم و دین اسلام را کامل‌ترین دین پیدا کردم و چیزی به عنوان شفاعت برای من خیلی باارزش است.

وی با بیان اینکه ابتدا خانواده‌ام کمی مخالف بودند اما بعد پذیرفتند که من مسلمان شده‌ام، اظهار کرد: به کسانی‌که می‌خواهند مسلمان بشوند پیشنهاد می‌کنم تمام ایران را بگردند چون خیلی چیزها خواهند دید.

*من حاضر هستم اگر کسی می‌خواهد دین خود را عوض کند به او اطلاعات بدهم و اصلا نگران نباشند چون در دین اسلام چیزهای بهتری قرار است، بدانند. وحدانیت خدا در اسلام باعث شده که اسلام دین کامل‌تری شود.

رودینوف با اشاره به تغییر نام خود از رادیون به حسین، اضافه کرد: چیزی که در امام حسین(ع) دیدم ایمان قوی است، وجودشان را می‌بخشند همه چیزی را که داشتند بخشیدند و این چیزها را که دیدم نام حسین را برای خود انتخاب کردم.

* مردم ایران درد و زجر امام حسین(ع) را زجر خود می‌دانند و این برای من زیبا و خیلی قشنگ است.

ایسنا

استبصار www.estebsar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube