48301_964

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استبصار، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر پناهی، مدیر حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع) از تشرف یک مادر و فرزند مکزیکی به شریعت اسلام خبر داد.

مادر و فرزند مسیحی اهل مکزیک، در جوار حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) به دین مبین اسلام مشرف شدند و اسامی مبارک «معصومه» و «علی» را برای خود برگزیدند.

حجت‌الاسلام پناهی ضمن اعلام این خبر افزود: «ربکا هیورتا» و فرزندش «آدالبرتو راموس»، در جوار آستان ملکوتی حضرت عبدالعظیم (ع) و با حضور جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم (ع) شهادتین گفته و مسلمان شدند.

وی افزود: این دو نفر که اهل کشور مکزیک هستند، پیش از این مسیحی بوده، اما با بازدید از ایران اسلامی و پس از سفر به شهرهای اصفهان و قم، به دین اسلام علاقه‌مند شده و در جوار بارگاه ملکوتی سیدالکریم (ع) به دین مبین اسلام گرویدند.

پناهی با بیان اینکه پس از تفهیم شرایط مسلمانی از طریق مترجم، مادر و فرزند مسیحی شهادتین را گفته و مسلمان شدند، افزود: این مادر و فرزند، پس از تشرف به دین اسلام، نام‌های متبرک «معصومه» و «علی» را برای خود برگزیدند.

مدیر حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم (ع) تصریح کرد: در پایان این مراسم معنوی، دو جلد کلام‌الله مجید به زبان انگلیسی به این تازه‌مسلمانان اهدا شد.

روز یکشنبه نیز یک فرد ژاپنی که پیش از این بودایی بود، از سوی حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، نماینده مردم تهران و استاد اخلاق به دین مبین اسلام تشرف یافته بود.

 فارس

استبصار www.estebsar.ir

۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube