به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استبصار، سروان پاسدار مرتضی ابوالفضلی، فرمانده حوزه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) کاشان با اعلام این خبر گفت: این جوان معتقد و معترف است که مذهب شیعه را به حق مذهبی کامل و نورانی یافته و اختیار کرده است.
وی افزود: این جوان سنی مذهب با راهنمایی دوستانش در یکی از حوزه های مقاومت بسیج شهرستان کاشان با اصول مذهب جعفری آشنا شد و بعد از تحقیق و بررسی، مذهب منیر جعفری را برگزید.
به گفته وی، این جوان سنی مذهب که از فرقه حنفی بود مدت ها با اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر یکی از حوزه ها مقاومت بسیج کاشان در ارتباط بود و با شرکت در جلسه های مذهبی آنها سرانجام با اعتقاد قلبی، اختیار کامل و هوشیاری و دقت فراوان به این نتیجه رسید که مذهب جعفری را انتخاب کند و شیعه اثنی عشری شود.
فرمانده حوزه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) کاشان تصریح کرد: اسماعیل اعلام داشته است اکنون می فهمم که چرا علمای اهل سنت ما را از مراوده و مباحثه با شیعیان منع می کنند، زیرا نمی خواهند حقیقت برای ما مشخص شود.
وی افزود:اسماعیل خود بیان کرده است که همه مراحل تحقیق و بررسی را با استفاده از راهنمایی های شورای امر به معروف و نهی از منکر طی کرده و به این نتیجه رسیده است.
به گفته وی، اسماعیل حقانیت شیعه اثنی عشری را به صورت عمیق درک کرد و با اعتقاد قلبی مذهب تشیع علوی را پذیرفت و از همه کسانی که وی را در این راه هدایت کردند قدر دانی کرد.

شبستان

استبصار www.estebsar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube