مسیحی تازه مسلمان شده از آمریکای لاتین گفت: آیت الله خامنه ای نه تنها رهبر شما مردم ایران بلکه رهبر تمام دنیاست.

به گزارش رهیافتگان: کلمبیا کشوری در آمریکای لاتین است که اگر بخواهیم از ایران به آنجا سفر کنیم کیلومترها باید راه بپیماییم. حال با این مسافت طولانی که فرسخ ها از ما دور است، اسلام و انقلاب ایران به آنجا صادر شده و این صدور انقلاب به دورترین نقاط چیزی جز ثمره خون شهدا نیست که خود مسئولیت ما را در برابر این انقلاب سنگین تر می نماید.
جعفر ۱۸ ساله، فردی مسیحی از همین کشور کلمبیا است که صدای اسلام و انقلاب ایران را در کشور خود شنیده و با پی بردن به حقانیت اسلام، ۲ سال پیش به دین مبین اسلام و مذهب تشیع مشرف می شود.
وی که در جمع مردم مهدیشهر حضور یافته بود با تسلیت ایام رحلت پیامبر(صلی الله علیه واله) و شهادت امام حسن مجتبی(علیه السلام) و شهادت امام رضا(علیه السلام) گفت: همه ما باید بدانیم حالاکه پیامبر عظیم الشان و ائمه و امام مهدی(عجل الله تعالی) در بین ما حضور ندارند اما یکی از اولاد پیامبر در میان ما هست که رهبر تمام مسلمین جهان است و این کسی جز آیت الله خامنه ای نیست.
این مسیحی تازه مسلمان شده ادامه داد: آیت الله خامنه ای فقط رهبر ایرانیان نیست و نه تنها رهبر تمام مسلمانان جهان بلکه رهبر تمام مردم دنیاست و جز مسلمانان، مسیحیان نیز از ایشان پیروی می کنند.
جعفر با بیان اینکه این انقلاب اسلامی که شما انجام داده اید مختص شما نیست تصریح کرد: این انقلاب شما مقدمه ای بود تا اسلام اصیل و اسلام ناب شیعه به تمام دنیا برسد و واقعیت ها ی اسلام به آمریکای لاتین صادر شود.
وی با اشاره به اینکه مقدمات ظهور امام زمان(عجل الله تعالی) دارد توسط آیت الله خامنه ای اتفاق می افتد خاطر نشان کرد: ما همه باید مثل رهبرمان تلاش کنیم تا بتوانیم جزو یاوران امام زمان(عجل الله تعالی) قرار گیریم.

مرات

استبصار www.estebsar.ir

تلگرام t.me/estebsar_ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube