به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استبصار، یکی از تازه مسلمانان و شیعیان بومی کشور پرو از آمریکای لاتین با نام صادق با حضور در مسجد الغدیر واحد دامغان از نحوه تشرف خودش به دین مبین اسلام صحبت کرد.
این تازه مسلمان پرویی در جمع اعضای هیأت علمی و کارکنان واحد دامغان همزمان با مراسم مهرورزان که با قرائت زیارت عاشورا همراه بود، ضمن تسلیت ایام عزای سرور و سالار شهیدان، دین اسلام و امام حسین (علیه السلام) را همچون نوری دانست که قلوب مومنین و آزادیخواهان جهان را فرا گرفته است. اسلام نوری تابانک است که بر تارک تمامی ادیان جهان می‌تابد.

صادق که با توجه خداوند رحمان و توجهات خاصه امام زمان (عجل الله تعالی) از آیین مسیحیت به دین مبین اسلام و مذهب تشیع تشرف یافته است، بیان کرد: در مورد اسلام و شیعه و سنی تحقیقات زیادی کردم و کتاب‌های فراوانی مطالعه کردم و به این نتیجه رسیدم که این دین از تمامی ادیان کامل‌تر است و در این دین مکتب شیعه را انتخاب کردم به این دلیل که پیامبر فرمودند: تنها راه نجات قرآن و اهل بیت من هستند و به نظر من پیوند میان قرآن و اهل بیت در مکتب شیعه بسیار کامل‌تر است.
وی در مورد انتخاب نام صادق برای خودش گفت: من از بین ائمه معصومین ارادت خاص و ویژه‌ای به امام جعفر صادق علیه السلام دارم لذا از این رو نام صادق را برای خودم برگزیدم و امیدوارم بتوانم در تمامی مراحل زندگی خویش از سلوک و رهنمودهای ائمه اطهار بهره بجویم.

صادق اکنون مشغول فراگیری علوم حوزوی در «جامعه المصطفی العالمیه» است که به عنوان نهادی علمی و بین المللی و هویت حوزه‌ای و با هدف گسترش علوم اسلامی، انسانی و اجتماعی، با رویکرد آموزشی، پژوهشی و تربیتی فعالیت می‌کند. نکته درخور توجه اینکه با توجه و لطف خداوند متعال صادق توانسته است در رمضان المبارک سال جاری برادر خود را نیز به دین اسلام دعوت کند.

منبع: آنا

استبصار www.estebsar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

InstagramTelegramBehanceEmailYoutube